Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 11:21:58 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01179 aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, 76 
Kuressaare ringtee L1 // Garnisoni tn 14 // 14a // Hariduse tn 13 // 13b // 
Ida tn 38c // Ida tänav L3 // J. Smuuli tn 5a // 7 // Juhan Smuuli tänav // 
K. Ojassoo tn 4 // Kalevi tn 30 // Kalevi tänav // Karja tn 19 // Kiriku 
tänav L2 // Marientali tee 27 // 27a // Pihtla tee L2 // Pihtla tee L3 // 
Pihtla tee L4 // Pihtla tee 47 // Pikk tänav L6 // Raekoja tn 6 // Raudtee 
tänav L2 // Tallinna tn 5 // 6 // 10 // 15 // 17 // 20 // 20b // Tallinna 
tänav L1 // Talve tänav L5 // Tehnika tänav L1 // Torni tänav // Voolu tn 8 
// Voolu tänav (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Trassitööd on kavandatud 76 Kuressaare 
ringteele, millel on EhS § 71. tulenev avalikult kasutatava tee kaitsevöönd, 
Lennuvälja kaitsevööndi alasse Lennundusseadus¹ § 34,35,46. Tulenevalt EhS 
§70-72 on vajalik tegevus kooskõlastada Transpordiametiga.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27289964>  (menetlus nr: 
473311), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET MILLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister